10. The Long Road
11. Calling
12. Swift Silent Deadly
13. Sea of Fire

Izdavač: Hellcat Records (2004.)
Službene stranice: Tiger Army

Psychobilly - spoj iskonskog duha rockabilly-ja i punk agresije protkan mračnom atmosferom. Glazbeni pravac koji nažalost nema previše fanova, no nadam se da treći po redu CD američkog psychobilly benda Tiger Army to može promijeniti. Nakon svoja prva dva albuma uspjeli su se progurati gotovo do vrha Psychobilly scene, a sa trećim CD-om vidljiv je pokušaj približavanja širim slušateljskim krugovima i komercijalnim uspjesima. Mnogi tvrdokorni poklonici ovoga žanra zasigurno neće voljeti ovaj album, jer su ga Tiger Army stvarali pod utjecajem slušanja britanskih novovalnih bendova `80.-ih. (npr. Smiths, Cure, Depeche Mode…), čime su dobili na melodičnosti cijelog uratka. Možda je i to razlog zašto sam toliko oduševljen ovim albumom. Melodična rock glazba u mid tempo ritmu idealna je za slušanje u automobilu ili za romantične trenutke u zagrljaju vaše drage/dragog. Pjesme kao "Santa Carla Twilight" ili "Rose of the Devil`s garden" u meni bude pravog melankolika, a "Sea of Fire" i "Atomic" stvorene su za plesne podije svih alternativnih klubova.
U svakom slučaju Tiger Army nam na svom aktualnom izdanju "III: Ghost Tiger`s Rise" donose pravu poslasticu. Ovaj kalifornijski trio svakako ima potencijal da uspije, no osim kvalitetne glazbe još važniji je agresivan marketing kako se ne bi utopili u poplavi bezdušnih rock izdanja. Za mene svakako album godine, još samo da dođu na europsku turneju.
Autor: Goran Biljaković (gogobrown@yahoo.com)
Objavljeno: 12.1.2005.

The Original USA Gospel Singers band - U dvorani Dražena Petrovića [Glazba - Najave]

Top lista

Hladno pivo

Na početku priče (barem ove) bio je album Šamar koji je osvojo četri PORINA 2004.g, (u kategorijama – najbolji videospot, najbolja vokalna suradnja, najbolja izvedba grupe s vokalom i najbolji rock album). No da bi ste saznali cijelu priču o grupi Hladno Pivo trebate se vratiti u daleku 1983/84 i u O.Š. Ada Prica u Stenjevcu - Zagreb, ali o tome više na njihovom službenom sajtu kojeg danas predstavljamo i koji donosi baš sve informacije (tekstualne i gledajuće) o ovom hrvatskom "fenomen" bandu.

Glazba
22.5.2005.