Vijesti za 2005/12/31 23:59

"Domino"
31.12.05 19:30 - Keira Knightley,Mickey Rourke, Edgar Ramirez, Jacqueline Bisset, Mena Suvari, Christopher Walken,Delroy Lindo,Lucy Liu ...neka su od imena koje je okupio redatelj Tony Scott. Pomalo 'nategnuta' priča o lovcima na glave, ali dobra akcija... Domino Harvey (Keira Knightley) je cura koja potječe iz bogate sredine, ali se zanima za potpuno druge stvari u životu. Nakon tuče na modnoj pisti, završava svoju karijeru manekenke i slučajno upada na seminar za lovce na glave... Zaljubljena je u sve vrste oružja, posebice noževe u nun-čake, tako da kao jednina djevojka u toj branši, postaje dio tima koji obavlja najsenzibilnije zadatke... [Pincom] Posalji prijatelju!

Povjerenstvo o Latinovoj odgovornosti tek nakon Nove godine
31.12.05 13:32 - U skladu sa zaključkom Programskog vijeća HRT-a, od 15. prosinca, formirano je Povjerenstvo - koje čine predstavnici programa, produkcije i pravnoga odjela - kako bi se utvrdilo činjenično stanje o odgovornosti Denisa Latina i drugih odgovornih osoba za povrede radnih obveza u obavljanju poslova i radnih zadaća, u vezi s realizacijom i emitiranjem emisije "Latinica", od 12. prosinca 2005., priopćio je danas predstavnik HRT-a za odnose s javnošću Janoš Roemer. Povjerenstvo je, naime, formirano na temelju zaključka, prihvaćenog na sjednici Programskog vijeća HTV-a 15. prosinca 2005., prema kojemu nadležne osobe HRT-a u roku od 15 dana trebaju izvijestiti Programsko vijeće i hrvatsku javnost o mjerama poduzetim u vezi s pokretanjem postupka utvrđivanja odgovornosti Denisa Latina zbog kršenja programskih načela i obveza. [Vecernji] Posalji prijatelju!

Tom Cruise - najiritantniji glumac svih vremena
31.12.05 12:22 - Tom Cruise proglašen je najiritantnijim glumcem svih vremena po anketi u kojoj je sudjelovalo 10.000 filmoljubaca, čitatelja magazina Empire. Proglasili su ga ujedno i najvećom filmskom zvijezdom, dok je Angelina Jolie vlasnica laskave titule glumice koju bi čitatelji najradije vidjeli golu. Najboljim glumcem proglašen je Kevin Spacey, a glumicom Kate Winslet. U utrci za najiritantnijeg glumca Cruise je uvjerljivo nadmašio J. Lo., Juliju Roberts, Adama Sandlera i Jima Carreyja, a sve zahvaljujući iritantnom ponašanju u protekloj godini te dosadnim govorima o scijentologiji. [Vecernji] Posalji prijatelju!

Hopkins ima sreće u braku
31.12.05 08:11 - Sir Anthony Hopkins ne plaši se nikoga osim... svoje žene. Oskarovac kaže da ga je supruga Stella Arroyave, inače Kolumbijka, potpuno izmijenila, iako imaju vrlo različite naravi. "Kad sam bio mlađi i arogantniji, sve je moralo biti po mome. Sada je moj život puno mirniji i počinjem shvaćati kako radi ženski mozak. Ne pitajte kako sam došao do toga, ali cijenim tu spoznaju", priznaje 68-godišnji glumac, kojeg ćemo uskoro gledati u filmovima "Svi kraljevi ljudi", "Dokaz" i "Najbrži motor na svijetu". "Moja supruga je Latina a one su vrlo drugačije. Stella je vrlo strastvena žena, što me pomalo plaši jer ja potječem iz velško-nordijskog okruženja, koje je vrlo mračno i vrlo hladno. Ali, sada sam u vezi u kojoj uživam. Stella je nešto najbolje što mi se dogodilo u životu". Vrlo zaposleni Hopkins glumio je zadnjih par godina u filmovima "Aleksandar Veliki", "Tragovi na duši","Potonula srca", "Crveni zmaj" i dr. [VIP] Posalji prijatelju!

Potraži vijesti za:

Dan:   Mjesec:   Godina:

Sve kategorije