Vijesti za 2005/12/29 23:59

Berlinaleom 2006. dominirat će mladi redatelji
29.12.05 17:31 - Berlinski filmski festival u utorak je objavio dio od 26 filmova koji će biti prikazani u glavnom dijelu programa na festivalu sljedeće godine, među kojima se nalazi veći broj svjetskih premijernih filmova kao i filmovi mladih redatelja. Od devet do sada odabranih filmova koji će biti prikazani na 56. Berlinaleu, njih šest će doživjeti svoju premijeru u Berlinu. Među tih devet filmova nalazi se i film poznatog australskog kazališnog i filmskog redatelja Neila Armfielda, filmovi njemačkih redatelja Oskara Roehlera i Hansa Christiana Schmida, te film bosanske redateljice Jasmile Žbanić. "Izuzetno smo zadovoljni zbog mogućnosti da prikažemo filmove poznatih kao i one mladih redatelja", rekao je direktor festivala Dieter Kosslick. Konačni će program biti objavljen sredinom siječnja dok će se sam festival održati od 9. do 19. veljače. [VIP] Posalji prijatelju!

Arthur Golden brani filmsku verziju svoje knjige Sjećanja jedne
29.12.05 15:33 - Autor knjige o životu japanske gejše Sayuri “Sjećanja jedne gejše” stao je u obranu filmske verzije svoje knjige, nakon što su je kritičari pokopali zbog u kostima i plesa koji nisu 'odgovarajući'. U pismu koje je objavljeno u “The Washington Post”, Arthur Golden napisao je da narator ili novinar nikad ne mogu zadovoljni nekog stručnjaka svojom točnošću. Kao primjer naveo je Hamleta koji je loše prikazao dansku povijest ili Lawrencea od Arabije koji je pojednostavio politiku i kulturu Srednjeg istoka, napominjući kako ne smatra da drama ne treba uzimati u obzir činjeničnu točnost, nego da umjetničko djelo mora imati neke više standarde. Film “Sjećanja jedne gejše” našao se na udaru kritike i zbog engleskog jezika u filmu te zbog angažiranja kineske glumice za ulogu japanske gejše. [Vecernjak] Posalji prijatelju!

Fox se opet vraća u budućnost
29.12.05 13:23 - Michael J. Fox trebao bi snimiti novi nastavak iz filmskog serijala "Povratak u budućnost" Roberta Zemeckisa. 44-godišnji glumac čiju je karijeru narušila Parkinsonova bolest izjavio je da je u pregovorima za nastup u četvrtom, i posljednjem, filmu iz franšize, ali on želi isključivo igrati lik svojih godina. "Najbolje bi bilo da glumim Doca" (lik ekscentričnog izumitelja koji je u prva tri filma tumačio Christopher Lloyd). Imam 44 godine i ne zanima me više da jurcam naokolo na skateu. Nakon tri prethodna filma mislim da je priča zaokružena, a ako žele opet snimati onda moraju to s mlađom glumačkom ekipom, a ja sam tu samo da pomognem". Prvi film o tinejdžeru Martyju McFlyju koji u vremenskom stroju završava u prošlosti, u 1955. godini, snimljen je prije točno dva desetljeća i jedan je od najpopularnijih filmova osamdesetih. [VIP] Posalji prijatelju!

Singapurski film diskvalificiran iz utrke za Oscara
29.12.05 08:04 - Singapurski film "Be With Me" diskvalificiran je iz utrke za ovogodišnjeg Oscara i to zato što se većina dijaloga odvija na engleskom jeziku. Film je bio u konkurenciji za najbolji strani film no Oscarov žiri je zaključio da se u filmu puno češće čuje engleski nego mandarinski kineski jezik. Glasnogovornik Oscara Teni Melidonian kaže da je "Be With Me" izbačen iz jednostavnog razloga što engleski ne spada u strane jezike kad su Oscari u pitanju. Redatelj filma je Eric Khoo, a njegov uradak nije jedini koji je ove godine izbačen iz konkurencije. [VIP] Posalji prijatelju!

Potraži vijesti za:

Dan:   Mjesec:   Godina:

Sve kategorije